Snop i tolltrøbbel

Arbeid av NORD DDB

Å komme seg forbi tollmyndighetene i USA er ikke bare-bare om du har pakket en pose Nidar Smash i bagasjen.

DDB Oslo er ute med ny kampanje for Nidar Smash, en kunde som har opplevd stor suksess tidligere hos byrået (blant annet ved å gå til topps i fjorårets Stella-konkurranse).

Den nye kampanjen er laget over samme lest som tidligere; «Det skal godt gjøres å spise bare én», men handlingen er denne gangen lagt hos tollmyndighetene i USA. Hele 7 filmer er produsert.

– Briefen var å lage èn film, men det ble tre lange og fem korte, «forklarer» de på ordknapt vis hos byrået i Wergelandsveien.

Kreativt team: Preben Moan og Joachim Bjørndahl
Konsulent: Tor Arnø
Prosjektledelse: Helene Danielsen
Byråprodusent: Cyril Boije
Regi: Nic&Sune
Produksjon: Motion Blur v/ Richard Patterson
Ansvarlig hos Nidar: Martin Tukun

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.