Toyotadager

Arbeid av Per Høj

Saatchi & Saatchi og Øyedrops har laget en 20 sekunders TV-spot for Toyota.

– Det har vært en spennende kreativ prosess hvor Øyedrops i samarbeid med kreatørene hos Saatchi har fått veldig frie tøyler fra kunde til å utvikle tre unike settinger hver av bilene blir presentert i, forteller AD Steffen Sæther-Larsen i Øyedrops.

Du finner filmen, stills, konseptskisser og litt om prosessen bak filmen på nettsiden til Øyedrops

Kunde: Toyota
Markedssjef: Håkon Tveten Eriksen

Byrå: Saatchi & Saatchi
Prosjektleder: Magnhild Foldøy
Kreativt Team: Kristoffer Reppen, Øyvind Waage
Web: Mikolaj Burkiewicz
Rådgiver: Haagen Sæther-Larsen

Produksjonsselskap: Øyedrops
Regissør: Øyedrops
Prosjektleder: Christopher Sæther-Larsen
Art direction: Steffen Sæther-Larsen, Christopher Sæther-Larsen
Concept art: Espen Sætervik
3D: Mads Hornsletten, Morten Lund, Morten Vikanes, Fredrik Conradi Karlsen, Steffen Sæther-Larsen
Compositing: Mads Hornsletten
Lyd & musikk: Marius Ergo

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.