The Can
Som et av verdens ledende og mest nytenkende aluminiumsselskap var det viktig for Hydro å ha en profil og et designkonsept som underbygger selskapets posisjon. Det mest kjente produktet laget av aluminium, «The Can,» var et naturlig og strategisk valg som midtpunkt og bærer av Hydros sentrale budskap. Aluminiumsboksen er et symbol for resirkulering og miljøansvar og formidler samtidig at aluminium som materiale er en del av løsningen på miljøutfordringen. «The Can» har blitt et ikon for Hydro. Boksen skaper engasjement og interesse hos alle målgrupper. Den har uendelige muligheter for å bære illustrasjoner, bilder, filmer og budskap. Hydro har fått et robust og engasjerende profil- og designkonsept som fungerer i alle kanaler og flater og overfor alle kulturer og målgrupper. Designet gjenspeiler og framhever Hydros kjernevirksomhet og skiller selskapet markant fra konkurrentene med sin dynamiske, moderne og rene form.
Aktuelt byrå
Creuna
Som et av verdens ledende og mest nytenkende aluminiumsselskap var det viktig for Hydro å ha en profil og et designkonsept som underbygger selskapets posisjon.
Det mest kjente produktet laget av aluminium, «The Can,» var et naturlig og strategisk valg som midtpunkt og bærer av Hydros sentrale budskap. Aluminiumsboksen er et symbol for resirkulering og miljøansvar og formidler samtidig at aluminium som materiale er en del av løsningen på miljøutfordringen.
«The Can» har blitt et ikon for Hydro. Boksen skaper engasjement og interesse hos alle målgrupper. Den har uendelige muligheter for å bære illustrasjoner, bilder, filmer og budskap. Hydro har fått et robust og engasjerende profil- og designkonsept som fungerer i alle kanaler og flater og overfor alle kulturer og målgrupper. Designet gjenspeiler og framhever Hydros kjernevirksomhet og skiller selskapet markant fra konkurrentene med sin dynamiske, moderne og rene form.
8089-11e4b-original.pdf
Involverte byråer
Creuna