Jingles for Øvingshotellet

Arbeid av Per Høj

Saatchi har engasjert de glade amatørene som øver på Øvingshotellet til å lage jinglene som reklamerer for Øvingshotellet.

Saatchis kommunikasjon rundt Øvingshotellet har foregått på radio.

– Oslo kommune gjør mye bra. Øvingshotellet er et godt eksempel: et rimelig og bra alternativ for band og artister som vil bli bedre. Øvingshotellet var allerede på radio. Vi ville gjerne hjelpe til med å gjøre kommunikasjonen mer engasjerenede. Få den til å stå ut og sitte igjen, rett og slett, forteller teamet i Saatchi & Saatchi.

Ideen: øvingshotellet-jingler laget av de som øver der.

15secondsonair.com

– Vi laget en rekrutteringsspot og enkel nettside der man kan laste eller ta opp sin egen jingle. Den skal være maks 15 sekunder og inneholde øvingshotellet.no. Det er jo litt jobb det vi ber om, så vi lovet at samtlige jingler kom på lufta og ga en gratistime på øvinghotellet til alle bidragsytere. Dessuten ville to heldige månedsvinnere få en av låtene sine spilt på ROX FM.

– Resultatet var et fint knippe jingler med spenn i både sjangre og ferdighet som gjorde øvingshotellets tilstedeværelse på radio variert, relevant og sjarmerende i de to månedene kampanjen gikk, sier teamet i all beskjedenhet i en pressemelding de på ingen måte later som om de ikke har skrevet selv.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.