En pose surrealisme fra Smash! og Saatchi

Arbeid av Per Høj

En ny og omfattende kampanje fra Smash! viser oss et univers fylt av surrealisme og sjokolade.

Smash! har gitt oss noen av de mest minneverdige norske kampanjene de siste tjue årene, og har en sterk tradisjon for å lage gode filmer. Nå har Orkla og Smash! tatt steget ut mot det mer digitale, og satset på en bred kampanje med innhold nok til alle de små og mellomstore kanalene den unge målgruppen henger på i dag.

– Vi ønsket å jobbe med Saatchi på grunn av deres unike kompetanse, da spesielt innen det digitale. Vi har nå endt opp med et arsenal av filmer, og ser at vi her kan nå den yngre målgruppen der de er, og by på innhold som beriker kampanjen utover de filmene vi skal sende på TV og Kino, sier Marketingsjef i Orkla Confectionery & snacks, Benedikt Næspe.

Kampanjen består av en hovedfilm, samt syv kortere filmer til bruk i alle digitale flater. Her møter vi et par som har en vegg som gjør alt du stikker inn i den til Smash!.

- Det var en sånn idé som man får og legger bort fordi den er så dust. Men så kom vi tilbake til den igjen og igjen, og skjønte etter hvert at den var både dust og veldig gøyal. Det er fantastisk å få jobbe med en kunde som tør å kjøpe en slik idé, og som gjør et godt arbeid med å forstå at man må fornye seg og tilpasse seg målgruppen, sier kreatør Fanny Vaager Brekke.

Kommentarer

Gry Sætre

Excecutive producer i Tangrystan

2 år, 3 måneder siden

Her kan dere se usensurert versjon http://www.tangrystan.no/project/smash/ />

Gry Sætre

Excecutive producer i Tangrystan

2 år, 3 måneder siden

Anders Muurman Holm

Tekstforfatter i TRY/ Apt

2 år, 3 måneder siden

Det her er DRITGØY! Grattis med veldig, veldig kul kampanje!!

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.