Arbeider Det er vanskelig å gjette alder Målsetningen med Vinmonopolets nye kampanje er å få flest mulig ungdom i alderen 18-25 år til å vise legitimasjon uoppfordret. TRY for Vinmonopolet, 07.mars, 2016 Aktuelt byrå TRY Involverte byråer TRY Fantefilm Filmproduksjon Indianarane Musikk Hocus Focus Etterarbeid Andre involverte Eirik Sørensen Kreatør Finn Knudsen Kreatør Thomas Johanssen Grafisk design Edmundo Navasca Cruz Utvikler M Marte Heiersted Prosjektleder Annette Werner Produsent L Lars Mitlid Konsulent T Tor Markus Iden Produksjonsleder Vis mer + Besøk nettsted → Ett par sko for hver trafikkdrepte Arbeider • JCP PRAD for Volvo Cars Norge / Trygg Trafikk TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Innvendig kollektivreklame sendte nytt norsk band til himmels på en snau uke Arbeider • Publicis Kitchen for JCDecaux Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Arbeider • Morgenstern Dystopisk musikkvideo fra OCFB Nyheter • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Se flere artikler og arbeider