Fremtidens sparemetode

Arbeid av HEISHOLT INC

Heisholt Inc. utvikler lanseringskampanjen til Faktorfondet Harvest

Faktorfondet Harvest lanserer i disse dager sin første større reklamekampanje, utviklet av Heisholt Inc. Siden starten i mai 2016 har Faktorfondet Harvest fått svært mye omtale i finanspressen, og kundene har strømmet på. Nå er tiden inne til å fortelle historien om fremtidens sparemetode ut til et bredere lag av folket.

– Med Faktorfondet Harvest har endelig fondssparing blitt en moderne tjeneste, samtidig som produktet baserer seg på vitenskapelige data og analyser av aksjemarkedet fra 100 år tilbake i tid. Denne miksen av moderne teknologi og finanshistorie er et spennende utgangspunkt for å fortelle historien, og filmene spesielt tar tak i dette. Det handler om teknologien som omgir oss og som kan hjelpe oss med å spare til fremtiden, sier Erik Heisholt, grunder og kreativ leder i Heisholt Inc.

– Faktorfondet Harvest tilbyr fondssparing basert på vitenskapelige metoder. Vi forvalter pengene dine etter enkle og systematiske prinsipper, uten hensyn til subjektive oppfatninger eller magefølelse. Kall det gjerne en økonomisk søkemotor, som er basert på vår egenutviklede teknologi, sier grunder og CEO Atle Christiansen.

Heisholt Inc har produsert filmene, med Terese Aalborg som både produsent og regissør. 

– Vi har hatt et inspirerende og givende samarbeid med ulike aktører av topp klasse, Sindre Habberstad på foto og klipp, Bonsak Schieldrop i Racecar på grafikk, Johannes Ringen på musikk, James Bamford i The Mill på grading, Postmenn på øvrig etterarbeid og lyd, og skapt et resultat som kler Faktorfondet Harvest, både som selskap og de menneskene som jobber der, meget godt, sier Heisholt. 

Lettbent radio-tone

– Kampanjen starter på TV, radio, online og i egne medier. På radio har vi valgt og fokusere at hos oss er det datamaskiner og teknologi som plukker aksjene som skal sikre din økonomiske fremtid, og ingen forvaltere som kan ha en dårlig dag, som de kanskje tar med seg inn i beslutningsprosessen på jobben. Her er det en noe mer lettbent tone i kommunikasjonen, som vi mener kler radio og P4-universet godt, som Både Og har hjulpet oss å få frem på en ypperlig måte, fortsetter Heisholt.

– Vi har truffet meget bra på timingen. Flere og flere forbrukere blir oppmerksomme på kostnadene forbundet med et gammeldags fond. Som andre moderne digitale tjenester kutter Faktorfondet Harvest fordyrende mellomledd, slik at tjenesten leveres til en fornuftig pris, og er enkel, intuitiv og ikke minst ærlig og oversiktlig, og det er dette vi ønsker å forsterke med kampanjen, avslutter Atle Christiansen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.