Pusser opp Norges mest eksklusive merkevare

Arbeid av FRANK.

Juvelér Langaard lanseres i helt ny drakt, med nye nettsider og ny kampanje som blant annet inkluderer modellen Hanneli Mustaparta.

Siden 1983 har Juvelér Langaard i Oslo, hatt en unik rolle i det norske markedet, som landets antagelig eneste virkelige eksklusive merkevare. Nå lanseres de i helt ny drakt med nye nettsider og ny kampanje som blant annet inkluderer det norske stil-ikonet Hanneli Mustaparta

Juvelér Langaard designer alle sine smykker i eget verksted med seks gullsmeder og en designer. Den lille smykkebutikken i Stortingsgaten har hatt en god utvikling de siste tre årene og har hatt stor suksess med sin satsning på produktutvikling og oppgradering av butikken.

– Nå var det på tide med en oppgradering av hvordan vi kommuniserer med målgruppene våre, både i egne og betalte kanaler. Selv om vi har fått gode resultater av de tiltakene vi har gjennomført, er det viktig for oss aldri å hvile på laurbærene, forteller Conrad Langaard.

– Når du velger et Langaard-smykke velger du et smykke som er laget for hånd her i Stortingsgaten og vi er villige til å gå langt for å finne den rette stenen og designe innfatningen som skal presentere den, fortsetter Langaard.

– Vi jobber knallhardt og fokusert på å utvikle oss som Norges viktigste juvelér. Som et ledd i denne utviklingen gjør vi nå vår største investering noen sinne i å utvikle et helt nytt visuelt uttrykk. Vi ønsker å befeste vår rolle i markedet, i tillegg til å kvalifisere oss inn i valgsettet til nye forbrukere og være tydelige på hvorfor et Langaard-smykke er unikt og verdt investeringen, avslutter juveléren. 

Det er kommunikasjonsbyrået FRANK. som har bistått Langaard i arbeidet. 

– Juvelér Langaard har en særstilling i det nordiske markedet, sier art director i Frank, Ida Mortensen.

– Det er antagelig Norges mest ekslusive merkevare og kan sammenlignes med internasjonale merkevarer som Tiffany&Co, Cartier og Bulgari. Langaard er virkelig lidenskapelig opptatt av faget og er ekstremt detaljorienterte i alt de gjør. Det har vært en helt fantastisk reise og utrolig inspirerende, og ikke minst gøy å få jobbe med så profesjonelle mennesker, sier Mortensen. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.