Populære fiskeboller

Vesteraalens Fiskeboller har passert Grandiosa i antall likes på Facebook.

Fjesboknytt: Etter at Vesteraalen satte igang kampanjen «Stem på Fiskebolledagne» på Facebook har mange latt seg lokke av premien, som består av gratis forbruk av fiskeboller i ett år, to «gullbilletter» til fiskebollefabrikken (tenk Roald Dahl) og en reise for to til Vesterålen.

Og nå har fiskebollene fra nord altså passert Stabburets evigpopulære Grandiosa, melder Aftenposten. Fiskebolledagen folk har stemt fram er for øvrig tirsdag.

«Vesteraalens er kanskje jo en underdog på markedet, men vi er en veteran når det kommer til produktet vårt», skriver PR og kommunikasjonsansvarlig Caroline Meier i en pressemelding.

Kommentarer

Espen Linna

Client Director Digital i Metro Branding

6 år, 8 måneder siden

Spot on!

Eirik Fjellaksel

Byråleder & rådgiver i Good Morning

6 år, 8 måneder siden

Lurer på om kunden er klar over at kun en liiiiten brøkdel vises i newsfeedene. Man er jo ikke akkurat daglig innom slike "please like me" sider, og da faller jo konseptet bak "sosial media" bort.

Tom Andersson

Key Creative i Isobar Norge AS

6 år, 8 måneder siden

Fortell mer om konseptet bak sosiale medier, og hvordan det faller bort dersom folk ikke daglig er innom og liker sider på Facebook!

Harald Grenne

Redaktør i Kreativt Forum

6 år, 8 måneder siden

Det som ikke er avslørt i saken er at både Vesteraalen og Grandiosa blir slått langt ned i støvlene av både lutfisk (13.281 likes) og pinnekjøtt (51.387 likes!)

Vegard Bjørlykke

Ansatt i Apt

6 år, 8 måneder siden

Pinnekjøtt falt ned til 51.386, men jeg tok ansvar og rettet på dette. Nå ligger pinnekjøtt igjen på 51.387! Noen som vil dekke denne saken?

Alexander Gjersøe

6 år, 8 måneder siden

Mangler fremdeles 53000 likes for å tangere solariumskjeden Brun & Blid.

Harald Grenne

Redaktør i Kreativt Forum

6 år, 8 måneder siden

Respekt!