Søker unge innholds-talenter

Aker Brygge rekrutterer unge, digitale talenter for å danne Content Collective, et prosjekt som har som formål å utvikle bydelen til en urban og kreativ møteplass.

Aker Brygge har satt i gang et prosjekt de ikke nøler med å kalle «unikt», med formål om å utvikle bydelen til en urban og kreativ møteplass. I denne forbindelse har en rekrutteringskampanje blitt lansert for å danne Content Collective, som er navnet på Aker Brygges nye kreative digitale team. De skal jobbe sammen for å skape Aker Brygge om til «Oslos sosiale møteplass og knutepunkt», ifølge en melding.

Kampanjen skal være synlig både i bybildet og i sosiale medier gjennom hele desember, med mål om å presentere Content Collective i begynnelsen av 2017. Aker Brygge forteller at de er på jakt etter unge talenter som kan uttrykke seg gjennom tekst, foto og/eller video, og samtidig skape engasjerende innhold. 

Vil alliere seg med målgruppen

Aker Brygge har ingen krav med hensyn til utdannelse, erfaring eller alder, men søker mennesker med «drivkraften til å være nytenkende og inspirerende for en vid målgruppe».

Marketing & Community Manager Mim Stang i Norwegian Property søker unge talenter.

– Vi har høye ambisjoner for utviklingen av Aker Brygge, og vi tror en allianse med vår målgruppe er nøkkelen til fremgang. For å være relevant og aktuell behøver man å legge øret mot bakken og høre etter hvilke behov som finnes i dag og i fremtiden, sier Mim Stang, Marketing & Community Manager for Norwegian Property.

Handel, import/eksport og kulturell utvikling var stikkord som kjennetegnet Aker Brygge da den nye bydelen ble åpnet på begynnelsen av nittitallet. Stang mener at Aker Brygge i dag er et minst like viktig knutepunkt for både forretninger og sosialt samvær.

– Utviklingen går mot flere fleksible arbeidsplasser, større behov for møteplasser og miljøer der kreativitet og samarbeid over grensene har en tydelig plass. Vi på Aker Brygge følger denne forandringen Oslo gjennomgår med stor interesse. I samarbeid med Content Collective skal vi maksimere opplevelsen, sier Stang.

Du finner mer informasjon på akerbrygge.no/contentcollective. Kampanjen er utviklet av Nordic.Agency for Norwegian Property/Aker Brygge.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.