Kaldt på kammerset
Tibe T Reklamebyrå og Screenplay har utviklet en ny kampanje for Enova Anbefaler.
Aktuelt byrå
Tibe T Reklamebyrå
Enova Anbefalers nye reklamekampanje spiller på at frosten i et iskaldt hus fort kan krype inn i ekteskapet dersom man ikke iverksetter tiltak. Kampanjen konkluderer med budskapet «Når du først skal gjøre noe, gjør det skikkelig!», som er en oppfordring til målgruppen om å bruke fagfolk og anbefalte produkter når de skal etterisolere eller skifte vinduer.
Kampanjen retter seg mot boligeiere som vurderer å pusse opp, rehabilitere eller bygge ut, og ellers alle som eier egen bolig bygget mellom 1960 og 1990. Målet med kampanjen er å gjøre Enova Anbefaler-ordningen mer kjent og få boligeiere til å etterspørre etterisolering og 3-lags lavenergivinduer.
Involverte:Tibe T, Screenplay og Geir Mogen
Involverte byråer
Tibe T Reklamebyrå