
Ring 2 gjennomførte sitt første hele driftsår i 2022 og har på kort tid gjort seg bemerket. De har lansert Småbyråprofil, arrangerte Omvendt pitsj, og har levert kampanjer for kunder som Avisa Oslo, Thermacell, Amedia og Skeid. Nylig stod de også bak lanseringen av TV 2s storsatsning «Hjemmebanen for norsk idrett». Nå er det altså klart at de skal bistå Jernia i tiden framover.

I radiokampanjen som er produsert av BådeOg, møter vi et knippe opprørte restauranteiere av ulike nasjonaliteter som får ut sin frustrasjon over at ingen lengre besøker restaurantene deres.

Head of marketing i Jernia, Christian Etholm, er veldig fornøyd med samarbeidet så langt.
– I Jernia er vi en relativt liten, men smidig organisasjon, som er avhengig av like smidige og gode samarbeidspartnere. Med Ring 2 har samarbeidet fungert som en utvidet markedsavdeling, som evner å tenke langsiktig og strategisk, men som også leverer kjapt og effektivt på mer taktiske aktiviteter, forteller Etholm. – Det liker vi!
Dansk bøfhus
Fransk brasserie
Pizzeria
Gatekjøkken
Involverte byråer

Olav Nedberge
Lyddesigner
Elisabeth Andonov
Produsent
Mie Sten
Produsent
Andre involverte
Christian Etholm
Ansvarlig hos Jernia