Ring 2 med Jernia-kampanje

Ring 2 har inngått et samarbeid med Jernia, og er på lufta med en radiokampanje for Grilldager.

Z grills australia 8 M Cmh2 PO4zg unsplash

Ring 2 gjennomførte sitt første hele driftsår i 2022 og har på kort tid gjort seg bemerket. De har lansert Småbyråprofil, arrangerte Omvendt pitsj, og har levert kampanjer for kunder som Avisa Oslo, Thermacell, Amedia og Skeid. Nylig stod de også bak lanseringen av TV 2s storsatsning «Hjemmebanen for norsk idrett». Nå er det altså klart at de skal bistå Jernia i tiden framover.

20221020 RING2 0063x
Innafor ringen: Alexander Gjersøe, Ina C. Egelandsdal, Per Kristian Voss Halvorsen og Hans Magne Ekre.

I radiokampanjen som er produsert av BådeOg, møter vi et knippe opprørte restauranteiere av ulike nasjonaliteter som får ut sin frustrasjon over at ingen lengre besøker restaurantene deres.

Christian Etholm Jernia 002
Head of marketing i Jernia, Christian Etholm.

Head of marketing i Jernia, Christian Etholm, er veldig fornøyd med samarbeidet så langt.

– I Jernia er vi en relativt liten, men smidig organisasjon, som er avhengig av like smidige og gode samarbeidspartnere. Med Ring 2 har samarbeidet fungert som en utvidet markedsavdeling, som evner å tenke langsiktig og strategisk, men som også leverer kjapt og effektivt på mer taktiske aktiviteter, forteller Etholm. – Det liker vi!

Dansk bøfhus

1.dansk-bøffhus_20s.mp3
Last ned

Fransk brasserie

2.fransk-brasserie_20s.mp3
Last ned

Pizzeria

3.pizzeria_20s.mp3
Last ned

Gatekjøkken

4.gatekjøkken_20s.mp3
Last ned

Andre involverte

C

Christian Etholm

Ansvarlig hos Jernia