DNB vant mai-Sølvfisken
TRY får nok en Sølvfisk i troféskapet.
I mai lanserte DNB appen Visning, som hjelper deg med alt du trenger å vite når du går på visning.
Det var TRY som sto bak lanseringskampanjen som inkluderer filmer til TV og Facebook, samt et helt drøss med korte filmer til sosiale medier og pre-rolls. Filmproduksjonen er gjort av Bacon med regi av Kristoffer Borgli. Det er en av de tre hovedfilmene, «Vampyr» som gikk til topps i Sølvfisken for mai.
Beliggenhet er ikke alt
Slik lyder juryens begrunnelse for Sølvfisken i mai:
«I denne filmen fra DNB treffer vi Iben og Didrik som ser etter litt andre ting når de skal kjøpe bolig, og vi får være med på en visning hvor lite sol, fukt og lukt løftes frem som fordeler. Dette er morsomt tenkt, godt fortalt og med god humoristisk timing. Juryen humrer og hygger seg.»