SATS ELIXIA valgte Isobar

Det sammenslåtte SATS ELIXIA skal jobbe med Isobar Norge som sin partner innenfor kommunikasjon, merkevarebygging og digital innovasjon i Norden.

49952 443d5 original
Teamet, fra venstre: Helge Wiig (AD), Kjersti Stølan (digital producer), Alexander Muskaug (lead designer), Nils Ola bark (adm.dir.), Merethe Brunsell (prosjektleder) og Tom Andersson (Key Creative).

Sammenslåingen er et resultat av fusjonen mellom to av markedets absolutt ledende aktører, og har til sammen over 200 klubber med over 450.000 medlemmer i Norge, Sverige og Finland. Selskapet posisjonerer seg i premiumsegmentet av trenings- og helsebransjen, og gjennom sitt samarbeid med Isobar skal de styrke sin posisjon ytterligere i det Nordiske markedet.

Isobar har allerede jobbet med SATS over en periode. I forbindelse med fusjonen inviterte SATS ELIXIA en rekke av Nordens ledende kommunikasjonsmiljøer til pitch.

– Vi gleder oss voldsomt til å jobbe videre med SATS ELIXIA, og vi ser det som en stor tillitserklæring å bli valgt som byrå for den ambisiøse satsningen denne fusjonen er, sier Isobars byråleder Nils Ola Bark.

– Vi tror det er spesielt stort potensial i å utnytte digitale kanaler og plattformer for å styrke både kommunikasjon og merkevare, også der dette knyttes sammen med forretningsutvikling, fortsetter han.

– Vi inviterte flere av de sterkeste kommunikasjonsmiljøene i Norden til denne pitchen, og konkurransen var knalltøff, sier salgsdirektør SATS ELIXIA, Fredrik Solstad.

– Isobar viste en innsikt og en unik vilje til å være med å løfte oss videre. Spesielt deres strategiske designkompetanse og integrerte syn på kommunikasjon imponerte oss. Vi er glade for å ha de med på laget, avslutter Solstad.