SATS ELIXIA valgte Isobar
Det sammenslåtte SATS ELIXIA skal jobbe med Isobar Norge som sin partner innenfor kommunikasjon, merkevarebygging og digital innovasjon i Norden.
Sammenslåingen er et resultat av fusjonen mellom to av markedets absolutt ledende aktører, og har til sammen over 200 klubber med over 450.000 medlemmer i Norge, Sverige og Finland. Selskapet posisjonerer seg i premiumsegmentet av trenings- og helsebransjen, og gjennom sitt samarbeid med Isobar skal de styrke sin posisjon ytterligere i det Nordiske markedet.
Isobar har allerede jobbet med SATS over en periode. I forbindelse med fusjonen inviterte SATS ELIXIA en rekke av Nordens ledende kommunikasjonsmiljøer til pitch.
– Vi gleder oss voldsomt til å jobbe videre med SATS ELIXIA, og vi ser det som en stor tillitserklæring å bli valgt som byrå for den ambisiøse satsningen denne fusjonen er, sier Isobars byråleder Nils Ola Bark.
– Vi tror det er spesielt stort potensial i å utnytte digitale kanaler og plattformer for å styrke både kommunikasjon og merkevare, også der dette knyttes sammen med forretningsutvikling, fortsetter han.
– Vi inviterte flere av de sterkeste kommunikasjonsmiljøene i Norden til denne pitchen, og konkurransen var knalltøff, sier salgsdirektør SATS ELIXIA, Fredrik Solstad.
– Isobar viste en innsikt og en unik vilje til å være med å løfte oss videre. Spesielt deres strategiske designkompetanse og integrerte syn på kommunikasjon imponerte oss. Vi er glade for å ha de med på laget, avslutter Solstad.