Rimi-film fra nytt team

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Kitchen står bak reklamefilmen for Rimis nye «sukkerfrie kasser».

Rimi laget en ny film på sitt nye konsept «vi gjør stadig små ting for å bli bedre». Hos Kitchen har Rimi skiftet team, fra Marit Rui og Maria Myhre (som nå er hos DDB Oslo), til Espen Lie Andersen og Torkel Bjørnstad Sveen.

Sukkerfri Duoen har utviklet konseptet videre og fått med seg regissør Pål Sletaune fra 4 1/2. Denne gangen kommuniseres kjedens innførering av 100 prosent sukkefrie kasser. Teamet har valgt å dramatisere dette gjennom den forfølgelsen vi alle føler vi kan bli utsatt for, nemlig sukker i hverdagen.
–– Rimi er en kunde Kitchen har hatt siden oppstarten for 6 år siden. I løpet av den tiden har de fått mange sølvfisker og tungt metall i Gullblyanten. Vi følte derfor forventningspresset når vi skulle å begynne å jobbe på denne kunden som vår første oppgave i Kitchen. Det har vært en utrolig morsom prosess med en veldig hyggelig kunde. Når budskapet er så tydelig som det er i denne kampanjen, så er det takknemlig oppgave å lage film, sier Bjørnstad Sveen og Lie Andersen i Kitchen

Små ting Kunden var på sin side spent på hvordan det var å jobbe med et nytt kreativt team.
–– Men de har vært flinke til å forstå og foredle vårt kreative konsept. Dette er den første av flere filmer på dette konseptet som kommer utover året. Det er stadig små ting en kjede som Rimi kan gjøre for å bli bedre og det skal vi forsette med, sier markedsdirektør Pia Martinsen Mellbye.

Disse sto bak jobben:
Team: Torkel Bjørnstad Sveen og Espen Lie Andersen
Konsulent: Haakon Dahl
Byråproducer: Caroline Werring Otnes
Produksjonsselskap: 4 1/2
Produsent: Håkon Øveraas
Regissør: Pål Sletaune
Ansvarlige hos kunde: Markedsdirektør Pia Martinsen Mellbye og reklamesjef Henning Eriksen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.