Bøll i eksosrøret

Arbeid av TRY

TRY reklamebyrå og parhestene Thorbjørn Ruud og Petter Bryde tar i bruk originale visuelle og dramaturgiske grep i sin nye kampanje for Volkswagens BlueMotion-teknologi (oppdatert, nå med synkrone filmer!)

BlueMotion er Volkswagens miljøkonsept for biler med lavt CO2-utslipp, og alle Volkswagens modeller er snart å finne i BluMotion-versjon.

Handlingen er lagt til to eksosrør, hvor en BlueMotion-bil og et BlueMotion Co2-utslipp – representert ved et enslig menneske i ensfarget blå drakt – er parkert ved siden av en bil med ordinært Co2-utslipp, en hel gjeng med menn med brune habitter.

Det er laget 5 filmer og 6 annonser. I denne omgang får du se de 4 første filmene.

Team hos TRY har vært AD Thorbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, mac'er Thomas Bråten, prosjektleder Cathrine Wennersten og konsulent Morten Polmar.
Produksjonen er gjort av Acne Film.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.