God på bunnen

Arbeid av Dinamo

I høst lanserte Tine nytt kommunikasjonskonsept for Biola, der den gode effekten på magen ble tydeliggjort. Nå lanserer Dinamo og Tine tre nye filmer.

Dinamo har ferdiggjort tre nye filmer i serien «hektisk hverdag», hvor det fortsatt fokuseres på effekten Biolabakteriene har på magen. I tillegg blir vi presentert for sortimentsbredden, med yoghurt og «smådrikker».

Regissør er Nicolai Cleve Broch og produksjonsselskap er også denne gangen Einar Film & Fortellinger.

Team hos Dinamo er:
Kreativt: Morten Andresen, John Rørdam og Kate Hagen
Kundeansvarlig: Anniken Hallan
Prosjektleder: Anne Gro Carlsson

Ansvarlig hos Tine er Anca Helland og Thomas Grotle.

Kommentarer

Tim Oudenstad

8 år, 8 måneder siden

Er denne lille søte gutten snart oppbrukt? Min teori er at det er forvirrende for kundene - de vil blande sammen de ulike merkevarenes verdier, når en så karakeristisk gutt blir brukt overalt. Tankene går fort til Miljøagentene når jeg ser denne reklamefilmen.

Jørgen Holst

Creative Director, Digital i Bates

8 år, 8 måneder siden

Eilif rules!