Arbeider Slukker lyset for klimaet Årets Earth Hour nærmer seg. En radiokampanje forteller hvorfor den har en viktig symbolsk betydning. NR14 for WWF, 25.mars, 2014 Aktuelt byrå NR14 WWF Earthhour radiospot 30s.mp3 45193-157f8-original.mp3 ↓ Last ned Involverte byråer NR14 Involverte J John Aarvik Idé og regi Besøk nettsted → Ett par sko for hver trafikkdrepte Arbeider • JCP PRAD for Volvo Cars Norge / Trygg Trafikk TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Innvendig kollektivreklame sendte nytt norsk band til himmels på en snau uke Arbeider • Publicis Kitchen for JCDecaux Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Arbeider • Morgenstern Dystopisk musikkvideo fra OCFB Nyheter • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Se flere artikler og arbeider