Anbefalt av ingen ringere enn Steinar Skagen

Arbeid av SMFB

Når Maarud oppgraderer Potetgullet® sitt, stiller nestenkjendisene villig opp.

I disse dager lanserer Maarud sitt beste Potetgull® noensinne. Norgesfavoritten har oppgradert både pose, innhold og design, og ga SMFB oppgaven med å spre gladnyheten. Væpnet med telefonkatalogen delegerte SMFB oppgaven villig videre.

– Når det klassiske Maarud Potetgull®  blir enda bedre, holder det ikke at vi forteller om det selv. Vi ønsket å høre fra våre vanlige kunder, de som spiser Potetgull® hver uke. Dette måtte selvfølgelig gjennomføres med en tvist, og ikke minst med stor troverdighet, forteller Senior Brand Manager Annette Eidesen hos Maarud.

– Helt vanlige folk, castet kun ved hjelp av et par tusen søk i telefonkatalogen. Heldigvis ville både Therese Mohaug, Sondre Bjercke og Mette-Mari sette sitt godkjent-stempel på nyheten. Det har vært et veldig underholdende prosjekt som forhåpentligvis har endt opp i en kampanje folk vil like, sier Pia Ølstad hos SMFB.

Resultatet av nestenkjendis-jakten kan du både se og høre de neste ukene. Er du riktig heldig blir du ikke bare eksponert for gull i web-bannere og på adshels, men finner et helt ekte gullflak i en av de nylanserte posene.

– Vi anbefaler ingen å caste kun basert på et navn i telefonkatalogen, men som vi så ofte sier: Må’ru så Maarud.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.