Nye nettsider for Kverneland Bil

Arbeid av Melvær&Co

«Hvilke bruktbiler har dere i Oslo?» «Har dere noen kampanjer i Stavanger?» «Hvilke modeller er på lager i Bergen?» «Hvem kan jeg ringe for å …»

Det kan være vanskelig å kartlegge hva kundene faktisk er ute etter på nettsidene dine. Sammen med Kverneland Bil har vi gjennomført omfattende kundeintervjuer og analyser av brukeratferden. Resultatet er nye nettsider optimalisert i henhold til kundenes egentlige behov. 

Nettsiden skal gi besøkende den best mulige kundeopplevelsen – akkurat som de ville fått om de gikk inn dørene i en av de ni butikkene til Kverneland Bil. I en tid da halvparten av besøkene kommer fra mobil og nettbrett, har vi lagt stor verkt på at kundeopplevelsen skal være lik uansett hvilken enhet kunden surfer på.

Sjekk ut kvernelandbil.no – og kom gjerne med dine kommentarer!

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.