En real lansering

Arbeid av Creuna

Denne uken går startskuddet for lanseringen av Shells nye matkonsept, Creunas første kampanje etter at de vant bensinstasjonskjeden på slutten av fjoråret.

– Vårt nye matkonsept er kalt «Real». For hos Shell tilbyr vi nå en real hamburger, real pølse og real baguette. De lages av utvalgte, gode norske råvarer. Det er det som er det reale med maten du får hos oss, forteller Daniel Hind, markedssjef i Shell i Norge.

Creuna står bak kommunikasjonskonsept, visuell profil, emballasjedesign og sisteleddselementer. Sentralt i lanseringen står også filmer til bruk på digitale flater, TV og kino og radiospotter.

– Vi har prøvd å lage real og upretensiøs kommunikasjon for reale og upretensiøse produkter, uttaler Anders Asheim og Petter Andersen, kreativt ansvarlig i Creuna.

Apropos upretensiøs kommunikasjon: Radiolåta i «Skalldyrplatå»-filmen er den glemte 80-tallspuddelhiten «Looking for trouble» med The Black Seagulls med kundeansvarlig Anders Aunbu på vokal.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.