Volkswagen Nyttekjøretøy med ny stor kampanje

Arbeid av TRY

Du skal være like fornøyd når du leverer nøkkelen som du var da du fikk den.

Norges mest solgte varebilmerke er ute med ny kampanje og denne gangen handler det ikke om en ny modell, et nytt produkt eller en ny tjeneste, men om alle modeller, alle produkter og alle tjenester.

 – Vi ønsket å kommunisere at det er flere ting å ta hensyn til enn bilpris når du skal skaffe deg en ny varebil. Det kan fort bli dyrt om produktene ikke gjør jobben sin som arbeidsverktøy og det handler om å levere produkter og tjenester som gir kundene våre et forutsigbart bilhold,  slik at de kan fokusere på jobben sin, forteller Ingvild Øversveen, markedssjef i Volkswagen Nyttekjøretøy.

– Alle vet at det koster en sum penger å skaffe seg en varebil, enten den er lav, høy eller sterkt rabattert. Det vies mye mindre oppmerksomhet til alt som kommer etterpå. Vi har laget en kampanje som tar tak i totalen på flere måter, med et overordnet løfte om å holde deg like fornøyd i begge ender; både når du henter bilen,  og når du leverer den inn igjen. Når alt kommer til alt, er det det som teller, forteller teamet i TRY.

Allerede Shots-contender

Kampanjen rulles ut i diverse varianter på nett, radio og TV, inkludert kampanjesiden kostnytte.no, som lar én heldig vinner låse opp tre års fri leasing med mobilen sin hos forhandler.

Profilfilmen, som allerede har rukket å bli å plukket opp som Shots contender, er regissert av Kavar Singh og produsert av Motion Blur.

Kampanjeside, nettfilmer, radio og optimalisering er skrudd sammen av gode håndverkere fra Apt, Apt Motion, Verdens Sterkeste Mann og Opt.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.