Ny bolig med Kitchen

Arbeid av Kitchen Reklamebyrå

Selvaag Boligs nye kreative konsept «mindre drama» fokuserer på fordelene med å kjøpe ny bolig istedenfor brukt.

De av oss som kjøpt brukt bolig de siste årene har kjent på stresset og nervøsiteten. Det er visningsmaraton, stressende budrunder og boliger som alltid går over takst, noe alle helst skulle vært foruten. Nå er det jo slik at det ikke må være sånn. Kjøper du nybolig til fastpris, slipper du unna mye av denne dramatikken.

– Vår viktigste oppgave er å gjøre det enklere for flere å bo bedre. Sammen med Kitchen har vi kommet frem til et konsept som på en enkel og morsom måte beskriver ulempene ved kjøp av brukt bolig og satt disse opp mot fordelene i det å kunne flytte inn i en helt ny bolig fra Selvaag Bolig, sier kommunikasjonsdirektør Kristoffer Gregersen i Selvaag Bolig.

Konseptet inneholder seks ulike dramatiseringer: «mindre drama – ingen budrunder», «mer feng shui», «mer heis», «nyere kjøkken», «bedre morgen» og «enklere boligkjøp».

Filmene er produsert av Willy Nikkers med Jacob Oftebro på regi og produsentene Halvor Lid og Henriette Carlsen.

Konseptet er skreddersydd for sosiale medier, men tas også ut på TV og kino. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.