Festivalmoro fra Djuice
Mobiloperatøren gjør et fremstøt i anledning Hovefestivalen, basert på et nå ikonisk avisbilde fra nedlagte Quartfestivalen.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Djuice er tilstede på Hove som innholdsleverandør i forhold til mobil oppdatering om festivalprogrammet. I den anledning har Kitchen laget en vri på Dagbladets klassiske festivalbilde av to kopulerende festivaldeltakere på Quartfestivalen fra nittitallet. Annonsen ble trykket som helsidesannonse i Dagbladet forleden.
Dagbladets snapshot av to ivrige festivaldeltagere som hygger seg i strandkanten fra noen år tilbake huskes av mange som et ikonbilde på festival, fest og frihet. Vi syntes det passet bra å gjenskape bildet med en liten vri for å fortelle at djuice er tilstede med mye moro på festival i sommer, forteller konsulent Rune Roaldsvig.
Arbeidsgruppe i Kitchen: Eirik Stensrud, Thomas Askim, Håkon Stensholt, Suzanne Bonnevie og Rune Roalsvig.
Fotograf: Mathias Fossum
Ansvarlige i djuice: Emilie-Alexandra Pedersen, Christian Larsen og Alexander Osa.
Involverte byråer
Publicis Kitchen