Norwegian bagasjetags
Bagasjemerking er en av de mest synlige eksponeringsflatene for et flyselskap mot et reisende publikum. Likevel er det meste som produseres tilnærmet likt. Noe av grunnen ligger mest sannsynlig i at det er veldig mange internasjonale standarer å forholde seg til. Når vi skulle starte jobben med å utforme Norwegians eget sett med bagasjemerker, ønsket vi å lage noe som fremsto som konseptuelt helhetlig og i et uttrykk som gjenspeilet Norwegians personlighet - på tross av de internasjonale føringene.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Bagasjemerking er en av de mest synlige eksponeringsflatene for et flyselskap mot et reisende publikum. Likevel er det meste som produseres tilnærmet likt. Noe av grunnen ligger mest sannsynlig i at det er veldig mange internasjonale standarer å forholde seg til. Når vi skulle starte jobben med å utforme Norwegians eget sett med bagasjemerker, ønsket vi å lage noe som fremsto som konseptuelt helhetlig og i et uttrykk som gjenspeilet Norwegians personlighet - på tross av de internasjonale føringene.
8176-71429-original.pdf
Involverte byråer
Publicis Kitchen