Arbeider DNB med mini-reality Trappesnekker Magne Hansen (58) synes norsk ungdom er late og bortskjemte. Derfor tenkte DNB å la ham få prøve seg selv. TRY for DNB, 08.september, 2015 Aktuelt byrå TRY Involverte byråer TRY Mexiko Media Filmproduksjon Andre involverte Egil Pay Kreatør Lars Joachim Grimstad Kreativ leder og kreatør Finn Knudsen Kreatør Eirik Sørensen Kreatør Vis mer + Utmerkelser Gullblyanten 2015 Sosiale medier Besøk nettsted → Minnesota Brand Agency bidrar til Shearwaters globale rebranding Arbeider • Minnesota Brand Agency for Shearwater GeoServices Unngå faglig utryddelse, med Aider Arbeider • Fjuz for Aider Tankeeksperiment fra Anorak og Redd Barna vant mars-Sølvmikken Nyheter • redaksjonen KLP går inkognito i ny profilfilm Arbeider • Anorak for KLP TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Se flere artikler og arbeider