![18829 a1aa5 original](https://kreativtforum.imgix.net/images/18829-a1aa5-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=933&w=1400)
![18830 de1ce original](https://kreativtforum.imgix.net/images/18830-de1ce-original.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=933&w=1400)
![18828 88a0e feature](https://kreativtforum.imgix.net/images/18828-88a0e-feature.jpg?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fm=jpg&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=1051&w=1400)
Kampanjen pågår i Frankrike, og CLM BBDO Paris har såpass tro på den at den allerede er innsendt til Cannes Lions.
BBDO hadde en tanke om å lage en parallell mellom klokkens presisjon og presisjon fra dyreriket. Presisjonen ble visualisert ved å fryse en bevegelse som skjer i en brødel av et sekund, sier Endre Berentzen, kreativ leder i Anti Bergen.
Vi er veldig stolte av at et av verdens ledende luksusmerker valgte Norge og Anti da de skulle gjennomføre denne kampanjen, sier daglig leder Robert Dalen i Anti Bergen.
Dette beviser igjen at vi er synlige utenfor landets grenser, og at geografisk plassering ikke er noe hinder.
Konsulent: Kjetil Wold/Anti Oslo
Kreativ leder: Endre Berentzen/Anti Bergen
Design: Endre Berentzen og Robert Dalen/Anti Bergen
Reklamebyrå: CLM BBDO, Paris
Involverte byråer
![91126 20304 original](https://kreativtforum.imgix.net/logoImage/91126-20304-original.png?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fillInterval=200&fillTransforms=1&fit=crop&fm=webp&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=80&q=85&transformer=imgix&w=80)
ANTI