Kinsella til Frank

Frank øker staben ytterligere og ansetter kanadieren Jason Kinsella som seniorkreatør.



Det lille byrået, som blant andre jobber med oppdragsgivere som Ringnes, Stokke, United Bakeries, Nissan, Rema og Apotek 1, teller nå 15 mennesker, etter at Erik Heisholt meldte overgang og det ble klart at byrået kjøpte TBWA\Oslo.

– Integreringen av mennesker fra TBWA har fungert utmerket. Vi er godt i gang med å synliggjøre effekten av å jobbe som ett team på tvers av leveranser, enten det er å jobbe ut en visuell identitet, utvikle et kommunikasjonskonsept i tradisjonelle medier eller ideer for interaktive medier, sier byråets leder Oscar Michaelsen.

– At en kreativ kapasitet som Jason nå velger Frank er en bekreftelse på at vi er i ferd med å lykkes med vår strategi om å skape et tverrfaglig kreativt miljø, fortsetter byråsjefen.

– Fra øyeblikket jeg steg inn i lokalene til Frank. skjønte jeg at det skjedde bra ting her. Tenkningen her er langt fra de tradisjonelle byråformatene, noe som tiltalte meg direkte. Det er virkelig inspirerende å være en del av så talentfulle og entusiastiske kolleger som her i Frank, sier Kinsella, som er i gang med kampanjer for DFDS, Dagbladet og First Securities.

Kinsella kommer sist fra Pocket&Comms i Oslo og har tidligere jobbet i byråer som McCann, Lowe og Bates i Toronto.