Labansjef strekker seg mot Screenplay

Screenplay forsterker laget med kommunikasjonsrådgiver Simen Wøien Augedal fra Nidar og Orkla.



Simen Wøien Augedal har utdannelse innen Integrated Marketing Communication i USA, og han hadde i syv år jobben med blant annet nettstrategien til W Hotels Worldwide i New York. De siste tre årene har han arbeidet med merkeaktiviteter og strategier for flere store merkevarer i Nidar, sist som produktsjef for Laban.

– Vi er stolte over å få Simen med på laget, sier daglig leder i Screenplay, Ole Petter Holen.

– Med hans strategi- og kommunikasjonserfaring fra en rekke store merkevarer, i tillegg til hans positive holdning og alltid lekne vesen, er vi overbevist om at han blir en viktig player i Screenplay, både for våre kunder og internt hos oss.

Wøien Augedal startet 10. oktober, og er allerede godt i gang med arbeidet hos Screenplay.

– Her er det utrolig mang flinke folk med forskjellig kompetanse. Verdiskapning fra dag én, jeg gleder meg til fortsettelsen, sier Simen.