Møter høsten med flere på laget

Inkognito reklamebyrå øker kompetansen med ytterligere to designere.

11220 b563a original

– Som et fullservice reklamebyrå føler vi det er viktig å forsterke vårt kreative team. Med Une og Henrik på laget er vi klare for å møte høstens utfordringer, og stiller sterkere enn noensinne, sier Fredrik Jensen, fungerende avdelingsleder for Design i Inkognito.

Une Skobba (41) kommer fra Tellus Works, hvor hun jobbet med flere store identitetsprosjekter, i tillegg til det norske matmagasinet Nord.
– Kompetansen hennes passer Inkognito godt, og hun vil bli en inspirerende medarbeider vi gleder oss stort over å ha om bord, sier Jensen.

Henrik Kjellerød (35) returerer tilbake til gamle trakter i Oslo etter nesten ti år i London, blant annet som senior designer i byrået Whatever Design LTD.
– Hans evne til å følge prosjekter fra start til slutt, fra ide´fasen til ferdiggjøring og presentasjon,blir en svært viktig ressurs for oss, sier Jensen.

Inkognito teller nå 37 ansatte, og er et fullservice reklamebyrå med fokus på mat- og dagligvarerelaterte oppdrag innen trykte og digitale medier. Coop, Tine og Eurest er faste kunder.

Foto: Inkognito