Reklameprofiler til Making Waves

Anders Gulbrandsen går inn som leder for Making Waves' avdeling for digital markedskommunikasjon. AD Stian Tyriberget hentes også til avdelingen.



Gulbrandsen og Tyriberget skal håndtere etterspørselen etter helhetlige kommunikasjonsløsninger på digitale flater. Avdelingen skal sørge for at allerede etablerte digitale løsninger støttes av en helhetlig digital markedskommunikasjon, det vil si ide- og konseptutvikling av kampanjer for nett og mobil, onsite-marketing, film, animasjoner og aktiviteter i sosiale medier.

Anders Gulbrandsen har 15 års fartstid som både leder og kommunikasjonsrådgiver i blant annet BBDO, DDB og McCann. Stian Tyriberget har 12 års erfaring fra byråene Schjærven, Miksmaster, Konsulatet og March First.

Digital helhetstenking. – Vi opplever at den tenkningen vi har rundt helhetlige kundeopplevelser etterspørres i stadig sterkere grad av våre kunder, og ruster således ytterligere opp med et svært faglig tungt team innen digital markedskommunikasjon, forteller administrerende direktør i Making Waves, Dag Honningsvåg.

– Det var viktig for oss å hente inn mennesker som har lang erfaring fra reklamebransjen, og med teamet vi har fått på plass har vi grunnlaget vi trenger. Og vi har store ambisjoner, legger Honningsvåg til.

Honningsvåg forteller at Making Waves jobber med store portaler og teknologiske løsninger med flere års perspektiv, og dermed har en unik innsikt i de digitale kundemønstrene. Han mener denne innsikten er mye verdt når selskapet også skal lage digital markedskommunikasjon.

– Jeg har jobbet med digital markedskommunikasjon siden 1996 og mener at Making Waves og selskapets helhetstenkning er det beste stedet for å realisere mine videre ambisjoner. Vi skal gi faglig gode råd og kampanjer som utnytter de investeringer kundene allerede har gjort i sine digitale løsninger, forteller Anders Gulbrandsen.