Team til Creuna

Pål Jespersen og Oskar Bringager er ansatt som nytt kreativt seniorteam.

6782 e367c original

Jespersen kommer fra Supertanker hvor han har jobbet for kunder som LO og Norgesplaster. Bringager kommer fra stillingen som Creative Marketing Specialist i markedsavdelingen til IKEA, hvor han sto bak kampanjer som «Juleskogen» og «NM I TV-titting».

Begge har tidligere efaring fra utlandet i henholdsvis Forsman&Bodenfors i Gøteborg og Robert/Boisen&Likeminded i København. Her har de hatt ansvar for en rekke internasjonale merkervarer som IKEA, Stadium, Interflora og Carlsberg.

– Med Pål og Oskar har vi fått ombord et erfarent og allsidig seniorteam, og med det styrker vi vårt marketingmiljø ytterligere, sier Teamleder Multichannel Marketing, Trine Weidal.

– Multichannel marketing krever at vi behersker flere disipliner, og evner å utnytte kanalenes egenskaper. Det krever at vi i tillegg til å lage god reklame, lager gode digitale tjenester og løsninger som gjør at brukerne oppsøker oss. På den måten bygger vi en jevn tilstedeværelse gjennom hele året, og vi får større effekt av kampanjeaktivitetene. Da vi lette etter nytt kreativ team, ønsket vi derfor et team som behersket både push- og pullmekanismer, og som evnet å utvikle
strategisk forankrede løsninger for både digitale og tradisjonelle kanaler. Dette har vi fått i Pål og Oskar, sier Weidal.

– Vi gleder oss til å bli en del av et større miljø med spesialister innenfor mange ulike fagområder. Vi ser frem til å dra nytte av den tverrfaglige kompetansen for å skape verdier for kundene gjennom en intergrert tilnærming, enten det er gjennom teknologi, produktutvikling, packaging eller branding, avslutter teamet.

På bildet: Pål Jespersen (t.v.) og Oskar Bringager. Foto: Creuna