Roy Jacobsen og Facebook

Arbeid av Dinamo

Dinamo står bak Telenors nye reklamekonsept. Se første film her.

I fjor høst valgte Telenor Dinamo som hovedbyrå. Resultatet har blitt en kommunikasjonsløsning som handler om rollen Telenor kan spille i folks liv for å få hverdagen til å flyte bedre.

Løsningen har fått navnet «Vi kaller det flyt» og tar opp folks todelte forhold til ny teknologi, skriver Dagens Næringsliv.
– Dette er et helhetlig kommunikasjonskonsept, som vi håper kan vare i mange år fremover. Vi har tatt utgangspunkt i hvordan folk tenker om ny teknologi, både hvilken nysgjerrighet og positiv holdning de har, men også i den uroen mange føler for eksempel rundt hvordan de skal få den til å virke, sier tekstforfatter Ivar Vereide til DN.

Roy Jacobsen er hovedperson i første film, som begynner å gå på TV i dag. Kommende hovedpersoner er Jon Bing og Børge Ousland.

Team:
Tekstforfatter: Ivar Vereide, Henrik Hagelsteen
AD: Henrik Sæther.
Rådgiver: Anders von Krogh.
Prosjektleder: Ingunn Kristensen.
Byråprodusent: Tonje Østbye.

Produksjonsselskap: 4 1/2.
Regi: Marius Holst.
Produsent: Håkon Øverås.

CGI: Storm Studios
3D-modeller: Qvisten Animasjon og Toxic

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.