Deler overskuddet

Arbeid av Dinamo

Dinamo med ny kampanje for forsikringsselskapet Gjensidige.

– Gjensidige er det eneste forsikringsselskapet i Norge som deler overskuddet med kundene, forteller folkene bak den nye kampanjen fra Dinamo.

– Dette skjer gjennom selskapets største eier Gjensidigestiftelsen, som også bidrar med støtte til samfunnsnyttige formål. Dette er i korte trekk budskapet i en kampanje som nå går på TV.

Se filmene i HD/mobil-versjon her og her.

Dette er Gjensidiges første store kampanje siden overgangen til byrået på Lagåsen.

Byrå: Dinamo
Kreativt team: Frank Standal Dybhavn og Geir Florhaug
Rådgiver: Carl Bækken
Prosjektleder: Charlotte Kristoffersen
Kreativ direktør: Ivar Vereide
Byråprodusent: Tonje Østbye

Produksjon: Einar Film
Regissør: Aksel Hennie
Produsent: Guri Neby
Filmfotograf: John Andreas Andersen

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.