Gjør noe smart med dumme kjøp

Arbeid av TRY og Apt

TRY/Apt med to nye filmer for FINN.no

− Torget er selve hjertet av FINN.no. Det er den første FINN-markedsplassen mange av oss ble kjent med. Det føles riktig og viktig å minne folk om torget den samme måneden som FINN feirer 15-årsdag, sier Anne-Signe Fagereng, markedsdirektør i FINN.no. 

I snitt brukte nordmenn nesten et døgn hver på FINN i 2014. At mange brukte mye tid på å selge unna bomkjøp og å se etter gode kjøp, er det liten tvil om.

− Med reklamefilmene oppfordrer vi folk til å gjøre smarte ting med dumme kjøp. Det er noe alle kan kjenne seg igjen i, og vi tror det er vinn-vinn for både kjøper og selger, sier Fagereng. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.