Arbeider → Design Heydays bak DRIB-identiteten Den fiktive merkevaren «DRIB» i Kristoffer Borglis spillefilm av samme navn fikk identitet som om det var ekte saker. Heydays for Kristoffer Borgli, 07.april, 2017 Aktuelt byrå Heydays Involverte byråer Heydays Involverte L Lars Kjelsnes Design Kristoffer Borgli Ansvarlig hos kunde Minnesota Brand Agency bidrar til Shearwaters globale rebranding Arbeider • Minnesota Brand Agency for Shearwater GeoServices Unngå faglig utryddelse, med Aider Arbeider • Fjuz for Aider Tankeeksperiment fra Anorak og Redd Barna vant mars-Sølvmikken Nyheter • redaksjonen KLP går inkognito i ny profilfilm Arbeider • Anorak for KLP TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Se flere artikler og arbeider