Klassikere i ny drakt
Doc' halslinser lanseres med nytt design.
Doc’ halslinser er ute med nytt design og en ny kampanje som går både på TV og digitale medier.
Design House står bak den nye visuelle identiteten, og det nye pakningsdesignet, og kampanjen er utviklet av Very Agency og Drum i tett samarbeid med kunde. Animasjonsdepartmentet er ansvarlig for produksjonen.
– Målet har vært å revitalisere klassikeren DOC, og utvikle en sterk og særpreget ikonisk identitet, sier Anne-Mette Spilling, seniordesigner i Design House.
Involverte byråer
Anne-Mette Spilling
Seniordesigner
Ole Rinnan
Prosjektleder
Tine Schiøtt
Produksjonsleder
Very Agency Oslo
Pavel Storozhuk
Social media specialist
Jannecke Møller
Produsent
Andre involverte
Christian A. Berg
Strategisk Rådgiver
Maria Yun Tjelle
Prosjektleder
Stine Holst Jutila
Ansvarlig hos Orkla
Sofia Hasselberg
Ansvarlig hos Orkla