Vekst i Concept Communication
Pilen peker oppover ifølge sisteleddsbyrået Concept Communication. Tilvekst av nye kunder har ført til en rekke nyansettelser i byråets lokaler i Oscars Gate.
Byrået ble nylig kronet med Gull i Max Marketing Mix for jobben som ble gjort sammen med Bisletalliansen for å fylle stadion under fjorårets Bislett Games, og nå er en rekke nye folk på plass.
– Vi har økt staben med 50 prosent det siste halvåret som en følge av at vi har fått en rekke nye kunder, og det er selvsagt gledelig, sier byråleder Morten Sandberg.
– Event Marketing som kanal er i sterk vekst, og dette drar vi selvsagt nytte av. I helgen hadde vi over 150 konsulenter ute på ulike arenaer over hele landet for å promotere ulike merkevarer. Et slikt aktivitetsnivå krever at vi har en solid backoffice, og vi er nå rustet for å håndtere den økte oppdragsmengden på en god måte.
De nyansatte er:
- Prosjektleder Ingrid Moe, som har jobbet med Racingeventer, kick off-er, insentivturer, konferanser og festivaler. Hun har mangeårig erfaring fra eventjobbing både i Norge og internasjonalt.
- Prosjektkoordinator Annina Guttormsen, som har studert sosiologi ved UIO og som har jobbet som mannskap for Concept siden studiene.
- Prosjektkoordinator Mathilde Bakken, som snart er ferdig med en bachelor i pedaogikk hvor hun har fordypet seg i tverrfaglig organisasjon og ledelse. Hun har tre års erfaring fra eventbransjen.
- Bemanningsansvarlig Stine Lind, som tidligere har jobbet som HR Coordinator for et oljeselskap. Før dette tok hun en bachelor i Human Relations og en bachelor i psykologi ved Griffith University i Australia.
- Trainee Audrey Delaporte, med trainee-erfaring fra London, Monaco og Norge, har en master i markedsføring fra Frankrike og studieerfaring fra Australia.