Digital utvidelse

Making Waves etablerer avdeling for digital markedskommunikasjon.

9069 c1480 original

Making Waves' nye avdeling skal håndtere den stadig økende etterspørselen etter kommunikasjonsløsninger på digitale flater som idé og konseptutvikling av kampanjer for nett og mobil, on site marketing, film og animasjoner, og aktiviteter i sosiale medier.

Tre digitale kommunikasjonseksperter er allerede på plass: Prosjektleder Anne Mikkelsen, motion designer Thomas Bull og tekstforfatter Håkon Rakeng kommer alle fra Miksmaster.

Anne Mikkelsen har over 20 års erfaring som prosjektleder i ulike reklamebyråer som Myres Lintas, Leo Burnett, Soda og Miksmaster med hovedvekt på digitale kanaler siden midten av 90-tallet. Hun er utdannet ved Handelshøyskolen BI og Markedshøyskolen.

Thomas Bull har lang erfaring som utvikler og motion designer. Han er utdannet ingeniør fra Høgskolen i Gjøvik, og har blant annet jobbet i Gazette, Konsulatet og Miksmaster.

Håkon Rakeng har 16 års erfaring som tekstforfatter i reklamebyråer som Bates, BBDO, Leo Burnett, Soda og Miksmaster. Han er utdannet ved Westerdals reklameskole, og har også bakgrunn som frilansjournalist.

– Når vi endelig utvider vårt tjenestespekter i Making Waves med spesialister på digital markedsføring er vi glade for å ha fått et så erfarent og velrenomert team på plass. Vi leter nå etter en leder og en AD med samme faglige profesjonalitet, sier administrerende direktør Dag Honningsvåg.

På bildet: Anne Mikkelsen, Håkon Rakeng og Thomas Bull. Foto: Kai Myhre