Dinamo styrker seg digitalt

Fredrik Østby begynner som ny webprodusent på Lagåsen. Østbye vil ha sin base i Dinamo Reklame, men vil være involvert i digitale produksjoner på tvers av fagområdene.

37787 4133c original

– Det råder nærmest en slags digital panikk der ute, hvor mange på kundesiden føler at alle fyker forbi og er redde for å bli stående igjen på perrongen. Da blir det fristende for enkelte å ta rollen som profet eller livredder, og ta en posisjon som passer til hallelujastemningen. Som i andre kanaler trengs det god innsikt, og relevante løsninger som engasjerer, sier Østbye i en melding.

Fredrik Østbye har blant annet jobbet på produksjonssiden i radiostasjoner samt jobbet i Qbrick, Synlighet og sitt eget firma Medialight.Østbye er allerede i gang med en rekke ulike digitale prosjekter i kommunikasjonshuset.

- Målet er å forenkle ting som kan virke komplisert og skape digital entusiasme både internt og blant våre kunder, avslutter Østbye.