Fra DDB til Apeland

Tor A. Arnø (46) har forlatt rollen som rådgiver og partner i reklamebyrået DDB, og er nå rådgiver i Apelands strategigruppe.



Tor A. Arnø er utdannet siviløkonom og har 20 års erfaring fra reklamebransjen. Før han kom til DDB, jobbet han i JBR, Leo Burnett, JBR McCann, Bates og SLB/Hei!. Han har bred erfaring fra arbeid med merkevare- og kommunikasjonsstrategier. Flere av prosjektene er belønnet med priser, blant annet Grand Prix og i år sølv i Stella – prisen for effektiv reklame.

– Gode strategier blir viktigere og viktigere, og vi er glade for å ha fått Tor med på laget. Han deler vårt syn på viktigheten av solid analyse og innsikt i strategiprosessen, og tilfører oss verdifull erfaring innen merkevarebygging og reklame fra mange år i Norges ledende reklamebyråer, sier Ole Christian Apeland, administrerende direktør i Apeland Informasjon.