Fra Naked til Isobar

Det «visuelle multitalentet» Jan Erik Kirkevold Nilsen går til den Aegis-eide byråkjedens nystartede norgesavdeling.

12390 644e2 original

– Vi er så heldig å få en seniorkapasitet og et Visuelt mulititalent til Isobar, sier administrerende direktør i Isobar, Paal Fure.

– Jan Erik Kirkevold Nilsen vet hva det vil si å bruke sine kreative evner til mer enn reklame. Han er topptrent i kanaluavhengig problemfinning og løsning, og et betydelig talent for strategier og forbedringsprosesser. Jan Erik har estetisk og kreativ kraft til å levere alt fra feinschmecker art direction til hard-core salgsmatriell, sier Fure.

Designavhengig framtid. Han skal være med å lage framtidens løsninger på dagens problemer og utfordringer, forteller Fure.
– Og de vil i vår digitale hverdag være stadig mer designavhengig. Hans oppdragsgivererfaring gjør at han spenner fra de merkevarer som IKEA, Norwegian, H&M og Rema 1000, Telenor og Storebrand.

Kirkevold Nilsen sier han gleder seg til å begynne i byrået.
– Da jeg gikk fra reklamebyrå til Naked lærte jeg mye om verden utenfor reklamebyråene. Ved nå å gå inn i Isobar blir universet enda større. Isobar har jo en mye tydeligere digital ambisjon enn noen andre. Digital blir ikke en etasje eller en avdeling. Det blir selve sentrum i all jobbing. Det gleder jeg meg til å bli en sentral del av.

Foto: Isobar