Hajdu til Seefood

Seefood TV har ansatt Kristian Hajdu til å drive Seefood reklame.

10525 cf16c original

Hajdu begynte allerede i slutten av oktober og kommer fra Motion Blur og Trøbbel film, inkludert et kort opphold hos Feelgood SFT hvor han også fikk erfaring med tv-produksjon.

Siden desember har Hajdu jobbet som produsent for serien FINNland som er utviklet av Apt og Seefood.
– Dette prosjektet har vokst fra å være en web-produksjon til en fullskala tv produksjon med i overkant av 20 innslag, sier Hajdu.

Ambisiøs webserie. Serien rundet én millon seere i forrige uke, etter alle målestokker en suksess. FINNland vant denne uken i INMA Awards i New York i kategorien Marketing Campaign With the Best Results over 300.000. Serien fikk dessuten 3. plass for Best in Show.

– Jeg tror det er første gang en helkomersiell aktør våger seg utpå en så omfangsrik web-serie i Norge, og det har vært en glede å samarbeide med så ambisiøse og dyktige kunder som Apt og Finn.no på dette, sier Hajdu.

– Vi er veldig glade for å ha Hajdu med på Seefood laget. Han har en spennende bakgrunn både foran og bak kamera og er selvlært innnefor faget, noe som jeg tror gir han en edge, ispedd en korrekt mengde ydmykhet, sier partner i Seafood TV, Aleksander Herresthal.

Seefood har for øvrig fått nye nettsider.