McCann-kvartett til Isobar

Isobar øker staben og bredder seg kraftig ut med hele fire nyansettelser fra McCann-systemet.

49490 5de8b original
Zulfeekar Cheriyampurath, Felipe Hefler, Christian Aune og Robert Radoli. Foto: Isobar

Byråleder Nils Ola Bark i Isobar Norge sier følgende om sine nye kreatører, Robert Radoli og Christian Aune.

– Med disse to styrkes Isobar ytterligere med idekraft, særlig i de casene der det digitale uttaket står i sentrum, og disse briefene og oppgavene er i ferd med å bli i flertall. I tillegg har Christian og Robert, sammen og hver for seg, forsynt seg grovt av premiebordet i ulike kreative konkurranser, der Aunes Grand Prix fra Cannes er den aller mest imponerende.

Videre har Isobar ansatt digital designer og konseptutvikler Felipe Hefler, samt design- og frontend-utvikler Zulfeekar Cheriyampurath.

– Felipe og Zulu har allerede vært i gang noen uker hos Isobar, og tilført verdifulle tiltak for flere kunder. De har umiddelbart hevet produksjonene flere hakk, og er med kreativitet og teknisk forståelse alt det man kan forvente av moderne kreatører i dag. Å organisere ett moderne reklamebyrå uten egen kompetanse på koding og UX (brukeropplevelse), blir som å forsøke å seile langs norskekysten kun utstyrt med NAFs veibok. Det er fort gjort å gå på noen skjær, og effektiviteten blir nok også noe redusert i forhold til om man hadde hatt noe mer hensiktsmessig verktøy, sier Bark.

– Med disse ansettelsene tar vi ytterligere et steg som reklamebyrå i det norske markedet, og øker vår robusthet som et ledende innovasjonsorientert digitalmiljø i Norge. Vi tar det som ett stort kompliment at ressurser med velfylte premieskap, og digitale trollmenn som disse karene ønsker å løfte Isobar videre, avslutter Bark.

Med disse ansettelsene teller Isobar 22 hoder. Byrået har kunder som SATSELIXIA, Norsk Tipping, SPAR, Amedia, Mekonomen, BBC, DNT, SCANDIC, Starbucks og Bama.