Oppretter stilling for sosiale medier

Jorunn Flydal har arbeidet i Dinamo PR siden 2004, men går nå over i ny stilling som Head of Social Media, der hun skal jobbe med alle Dinamos enheter for å samkjøre og styrke integreringen av sosiale medier.



– Dinamo består av sju ulike enheter med ulik spisskompetanse. Vi ser at stadig mer av det arbeidet vi gjør berøres av sosiale medier og derfor er det et viktig strategisk grep for oss å etablere en egen stilling som sørger for dette, forteller administrerende direktør i Dinamo, John Arne Medalen, som forklarer at stadig større etterspørsel på alle flater har vært en viktig pådriver for stillingen.

Bred erfaring. Jorunn Flydal har arbeidet i Dinamo PR siden 2004, men går nå over i ny stilling som Head of Social Media. Flydal vil jobbe med alle Dinamos enheter for å samkjøre og styrke integreringen av sosiale medier.
– Min første arbeidserfaring strekker seg tilbake til min tid som leder for den norske avdelingen til søkemotoren Looksmart lokalisert i København hvor vi katalogiserte nettsider og leverte innhold til MSN Search. De siste årene har jeg jobbet mye med strategisk kommunikasjon i sosiale medier for kunder som blant annet eBay, Pepsi, Norad og Arbeidstilsynet.