Saatchi satser friskt

Byrået i Storgata har fått to erfarne rådgivere med på laget: Haagen Sæther-Larsen og Bror Falck-Paulsen

7503 aa519 original

Haagen Sæther-Larsen har bakgrunn som markedsdirektør i Get og Ringnes, og kom sist fra Dinamo. Bror Falck-Paulsen har jobbet i reklamebransjen i mer enn 25 år, og har bakgrunn fra byråer som Leo Burnett, Bates og nå sist Grey. Begge er med i byråets ledergruppe.

Satser på Norge.
Byråleder Jon Fredrik Sandengen er svært fornøyd med å ha de to på laget og sier at dette er en vesentlig styrking av byrået.
– Vi har allerde bygget opp en god plannerfunksjon med Patrik Bergfjord, og med Bror og Haagen er vår strategiske rådgivertjeneste blitt veldig sterk. Vi har hittil hatt internasjonale kunder som vår styrke, og nå satser vi i stor grad også på større norske annonsører og merkevarer. Dette begynner allerede å gi resultater, og vi er i flere meget spennende prosesser med nye kunder. 2010 blir et veldig morsomt år for oss, sier Sandengen.

– I en tid da de fleste har fokus på nedbemanninger, er det hyggelig å komme til en skute som rigger for selias. Her er det optimisme og mye energi, sier Bror Falck-Paulsen.

Samme verktøykasse. Det kan synes som om Haagen Sæther-Larsen allerede har forelsket seg i Saatchi & Saatchis Lovemarks-filosofi.
– Dette er jo en bransje der alle stort sett har den samme verktøykassa. Det blir stadig vanskeligere å stå ut fra mengden og da er det veldig inspirerende å jobbe med noen som har en tydelig og annerledes inngang til det å bygge merkevarer, nemlig Lovemarks, sier Sæther-Larsen.

På fotografiet: Bror Falch-Paulsen og Haagen Sæther-Larsen, her mellom planner Patrik Bergfjord og byråleder Jon Fredrik Sandengen