Tekst og AD til Creo

Creo styrker seg på reklamesiden med tekstforfatter Nils Are Økland og designer Snorre Seim.



Både Snorre Seim og Nils Are Økland kommer fra Screenplay/Virtual Garden. Ved siden av jobber i reklamebransjen har Økland gjennom flere år vært redaktør i Vinforum, mens Seim har vært musikkprodusent, DJ og mangeårig designer for Thomas Dybdahl.
– Vi fryder oss over at Nils Are og Snorre endelig er på laget, og ser frem til å dele talentet deres med kundene våre. De har begge en allsidig og spennende bakgrunn og vil gi oss både modig kommunikasjon og nye perspektiver, sier administrerende direktør Kjell S. Rakkenes.

Creo Communications arbeider med integrert kommunikasjon for blant annet Norsk Tipping, Posten, MatPrat, GjensidigeStiftelsen, Viasat og Sørenga.

Creo utvidet PR-miljøet i oktober gjennom ansettelsen av Gard Johansen (partner i PR Operatørene) og Thorbjørn Laundal (senior rådgiver i Dinamo PR). Både Nils Are Økland og Snorre Seim starter i sine nye stillinger 3. Januar 2011.