To til Dinamo PR

Dinamo PR styrker seg på IT og sosiale medier ved å hente Nina Gopinder Pannu fra Microsoft. I tillegg er Oda Louise Toven ansatt som fersk rådgiver fra studiene.

45550 4fff0 original
Oda Louise Toven og Nina Gopinder Pannu. Foto: Dinamo PR

Rekrutteringen er en del av vekstprosessen i Dinamo PR.

– Bransjen er i stor endring, og det er det digitale universet som styrer oss i stor grad. Vi må sørge for at vi løpende har oppdatert kompetanse på hvordan og hva vi skal kommunisere på de forskjellige plattformene for å nå de kundene våre vil snakke med, sier Wenche Halsen, daglig leder i Dinamo PR.

Andre siden av bordet

Nina Gopinder Pannu kommer fra en stilling som kommunikasjonsrådgiver hos Microsoft, hvor hun har jobbet med kommunikasjon for flere av selskapets produktgrupper, IT-sikkerhet og satsning i sosiale medier. Hun har en bachelorgrad i økonomi og markedsføring fra European University i Barcelona og University of Brighton. Hun skal særlig jobbe med Dinamos kunder innenfor IT-sektoren.

– Jeg er glad for å bli en del av Dinamos kommunikasjonsmiljø og den store faglig bredden huset består av. Etter å ha jobbet i over fire år som kommunikasjonsrådgiver i Microsoft Norge blir det spennende å få erfaring fra den andre siden av bordet. Jeg gleder meg til å arbeide med Dinamos teknologikunder, samtidig som jeg også skal inn på oppdrag for bransjer, sier hun.

Unge krefter

Oda Louise Toven har tidligere jobbet med medieovervåkning og omdømmeanalyser hos Mediapilot parallelt med studiene. Hun har vært praktikant hos Burson Marsteller, samtidig som hun fullførte en bachelorgrad i medievitenskap ved Universitetet i Oslo. Hun går inn i stillingen som juniorrådgiver i Dinamo PR.

– Dinamo har en spennende profil og et bredt fagmiljø innen markeds- og samfunnskommunikasjon som jeg gleder meg til å bli en del av. Det blir både meningsfylt og lærerikt å få arbeide med utforming av egnede kommunikasjonsløsninger for Dinamos kunder, sier Toven.