Vokser med to

Screenplay øker staben med to personer. Eirik Langås begynner som planner og strategirådgiver, mens Vibeke Himberg-Larsen blir rådgiver og prosjektleder.



Langås er utdannet økonom med fordypning i media og kommunikasjon fra universitetet i St. Gallen, Sveits og er gjesteforeleser i strategisk design ved Høgskulen i Volda. De siste tre årene har han jobbet hos Making Waves med digital strategi, profil og tjenesteutvikling. Han har også erfaring som planner i reklamebyrået Young & Rubicam i Zürich, der han blant annet hadde ansvar for Sveits' største merkevareundersøkelse, og jobbet mye med telekom- og FMCG-kunder.

– Design- og reklamebransjen vokser mer og mer sammen. Etter tre år i et web- og designbyrå gleder jeg meg til å jobbe i nye Screenplay som er vant til å jobbe med kommunikasjon i både klassiske og digitale kanaler, sier Eirik Langås i en pressemelding fra Screenplay.

Digitale plattformer. Vibeke Himberg-Larsen kommer fra stillingen som prosjektleder i TVNorge, nye medier. Her har hun jobbet med prosjekter på en rekke digitale plattformer, både interne og eksterne prosjekter. Blant annet har hun vært ansvarlig for kanalens mobile tjenester, arbeidet med brukerbetalte tjenester og sosiale medier. Hun har en Master of Management fra BI.
– Jeg synes Screenplay har gjort mange spennende arbeider, og det er derfor fantastisk å få sjansen til å fortsette å jobbe med digitale medier i et slikt byrå, sier Vibeke Himberg-Larsen.